Kotlarnia na Makoszowach

Wczoraj poszła wieść, że Kotlarnia sypie się na moście na szybie Wschodnim kopalni Wesoła (były most kopalni Mysłowice), co zmobilizowało dużą część osób fotografujących kolej piaskową. Trasa pociągu dosyć malownicza i w wielu miejscach można złapać świetny motyw. Sam mam co najmniej trzy miejsca gdzie bym chciał zrobić takie kadry.
Na zdjęciu próżny skład ciągnięty przez Tem2-123 w kierunku Bielszowic, gdzie zmieni czoło. Pojechałem jeszcze w okolice byłej stacji Gliwice Sośnica by tam z mostu DTŚ zrobić jeszcze jedno zdjęcie, ale niestety czas mnie gonił i nie mogłem długo czekać i nie udało mi się tam już zrobić zdjęcia. Oczywiście jak pojechałem, to chwile później pociąg przyjechał. Ale nie ma tego złego - nie znając tego rejonu, stałem po drugiej stronie mostu i miałbym o wiele słabsze foto niż od strony z której pociąg miał nadjechać. Wiedza przyda się na następny raz, bo liczę, że pojawią się kolejne składy na ten most.

Komentarze

  1. Udanych łowów, ale i ten kadr robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Udało mi się pod kopalnią Mysłowice, teraz planuję Bytom i Stawiska :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty