Obalanie Żeroma

W końcu zabrałem się za montaż i publikację materiałów wideo, których sporo już nakręciłem. Strasznie żałuję, że te starsze kręciłem z ręki i trzęsący obraz nadaje się tylko do zarchiwizowania, ale coś z takich materiałów wygrzebię na pewno, m.in rozbiórkę Fortuny z Kleofasa. A teraz na warsztat będzie najprawdopodobniej wchodził materiał nagrany w zabrzańskim linodrucie. Zaczynam od ujęcia wyburzenia wieży szybu Żeromski na kopalni Andaluzja. Obecnie wiatr tam hula, po kopalni nie zostało nic.

Komentarze

  1. Smutne, płakać się chce :'-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie szkoda tej kopalni - pięknie była wpisana w krajobraz + ten most podsadzkowy na terenie głównego zakładu. Czytałem opinię, że KW stwierdziła, że podjęła błędną decyzję zamykając tę kopalnię. No i to chyba jedna z nielicznych kopalń, które znikły całkowicie. Fakt, pozostały Dołki, ale mam na myśli teren głównej części zakładu.

      Usuń
  2. Upadek spektakularny
    Rumowisko deprymujące.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty